Ervaring in 200 organisaties

Ik heb in de keuken mogen kijken van meer dan 200 bedrijven en instellingen, van midden- en kleinbedrijf tot grote ondernemingen en in allerlei sectoren. Een greep daaruit:

Financiële- en zakelijke dienstverlening

Achmea (Centraal Beheer, Interpolis, Zilveren Kruis, Avéro) – EXIN Holding – Eurailscout – Arcadis – Federatie Monumentenwacht Nederland – Administratiekantoor de Walden – KPMG Arnhem.

Groothandel, Horeca

HIT Trading – Woodvision – Handelsonderneming Janssen Arnhem – Stationery Team Europe – NDT International – Twebo Tubes – De Drie Gezusters – Bilderberg Groep – Dereumaux – 999 Games – Bart’s Retail – IMMO Arie van der Lee – Westerhof’s Kaashandel.

Industrie

Continental Candy Industries – Zuidberg Techniek – De Jong’s Kwastenfabriek – PPC Card Systems – HITT – Kwant Controls – Inter VCD – Falco – Giken Europe – ABK Innovent – Paques – Metaalverwerkingsbedrijf Vianen – Votex – Vika – Balink Glas en Aluminium – Ten Cate Advanced Composites – Van Baal Beheer – Aluminium Hardenberg – Mark.

Non-Profit, Zorg en Welzijn

UMCG Ambulance Zorg – Timpaan Groep – NOC/NSF – Doktersdiensten Groningen – Twente Milieu – de Passerel – GIMD – Kinder- en Jeugdpsychiatrie Karakter – St. N.I.S.B. – Zorggroep Solis – Interregionale Rode Kruis Trombosedienst.

Onderwijs, Overheid/Semi-overheid

St. Voortgezet Onderwijs de Liemers – St. Nascholing Amsterdam – RBO Groningen – Muziekschool Oost-Groningen – Biblioservice Gelderland – Stichting Ether Reclame – Gemeente Enschede – BV Sport Leeuwarden.

 

Trots op …

Voorbeelden van succesvol uitgevoerde opdrachten:

  • Nieuwe diensten: Ontwerp en inrichting van Windows tablets voor Raad van Bestuur. Introductie van 6.000 USB-koppelstations voor laptops. Binnen 9 maanden.
  • Transities: Binnen 3 maanden vervanging 3.500 PKI-smartcards door Vasco tokens. Binnen 6 maanden 5.000 laptops en desktops vervangen. Transitie van de dienst werkplek naar een nieuwe External Service Provider. Binnen 12 maanden.
  • Uitfaseringen: Opheffen 3.000 ISDN/ADSL-lijnen thuis. Binnen 9 maanden.
  • Procesverbetering: De doorlooptijd van leveringen van thuiswerk-verbindingen van 1.600 contactcenteragents teruggebracht van 90+ naar 20 werkdagen. Binnen 4 maanden.
  • Procesverbetering: Aanpassing ontwerp en inrichting leverproces voor niet-standaard aanvragen. Na 12 maanden daling instroom met 80% en een besparing van 2 FTE.
  • Procesverbetering: Incidentreductie dienst Telewerken in een taskforce met de IT Servicedesk. Daling aantal incidenten met 45%. Binnen 6 maanden.